نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی مسکو ۲۰۲۳ سی و دومین دوره

نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی مسکو ۲۰۲۳ سی و دومین دوره، در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ September معادل تاریخی ۲۸ الی ۳۱ شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه های مسکو روسیه برگزار می گردد.

 

 

کارگذار ایرانی نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی مسکو شرکت راه کار تجارت مدیریت کوشا می باشد.

 

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران  به شماره ۱۴۰۲/۳۲۰/۱۳۵۵ و با همکاری شرکت راهکارتجارت مدیریت کوشا، نماینده انحصاری شرکت ITE در جهت اجرای خط مشی های اقتصادی و بازرگانی و به منظور کمک به توسعه صادرات و همچنین گسترش روابط بازرگانی و تجاری با کشور روسیه در نظر دارد پاویون جمهوری اسلامی ایران را در سی و دومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی های مسکو  ۲۰۲۳ WORLDFOOD  در تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ شهریور ماه سال جاری برگزار نماید. این رویداد بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاه صنایع غذایى و نوشیدنى روسیه است و مهم ترین وجه تمایز نمایشگاه وسعت و گستردگى جغرافیایى آن در بین کشورهای دنیا مى باشد به طوری که شرکت هاى صنایع غذایى از ۲۵ کشور دنیا و ۵۴ منطقه روسیه محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه مى نمایند.

شرکت راهکارتجارت مدیریت کوشا، نماینده ی انحصاری نمایشگاه مواد غذایی روسیه در ایران، با افتخار آماده خدمات رسانی به شما جهت حضور در این نمایشگاه می باشد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شرکت راهکارتجارت به شماره تلفن ۰۲۱۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۱۵ و ۱۱۴ یا همراه ۰۹۱۲۲۱۱۲۱۵۹ تماس حاصل فرمایید.

 

 

نمایشگاه های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *